Ki vagyok én?

 2013.09.05. 14:48

Az életem egy furcsa kanyar folytán "összehozott" a kerékpárokkal. Volt lehetőségem rá, hogy a bicikliket típus és minőségi szempontok szerint is összehasonlítsam. Ezeket a tapasztalataimat szeretném megosztani. 

Nem vagyok sportoló...nem is voltam. 3 gyermekes anya vagyok, egyszerűen szeretek biciklizni, szeretem a biciklis "dolgokat". Itt szeretném összegyűjteni azokat a biciklis termékeket, kiegészítőket - legyen az praktikus vagy egyszerűen csak jópofa - amelyekkel mi nők, a "legzöldebb" közlekedési eszközünket saját igényeinkre, stílusunkra formálhatjuk.

Mert biciklizni jó! Egyedül, baráttal, gyermekkel családdal...

A mai benzinárak mellett a pénztárcánkat kíméljük és melléhatásként magunkat hozzuk formába.

Ha kérdésed van, tedd fel bátran! Észrevételeidet, javaslataidat is szívesen fogadom:  fdhermina77@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://bicikliznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr245464786
süti beállítások módosítása